20018
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Poręba Wypożyczalnia dla Dorosłych
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdz.I.: Istota i znaczenie marketingu ( Geneza marke tingu. Pojęcie m. Ogólne zasady m. Funkcje marketingo- we. Sektorowe uwarunkowania m. Indywidualne i społecz- ne znaczenie m.). II.: Otoczenie marketingowe ( Przed- siębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia mar ketingowego. Elementy otoczenia przeds. Adaptacja prze ds. do otoczenia) III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku ( Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług fi- nalnych. Organizacje i instytucje jakok nabywcy prod.) IV.: Segmentacja rynku ( Pojęcie i rola s.r.; Przesłan ki wyboru kryteriów s.; Ocena atrakcyjności s.r.; Wy- bór docelowych r.; Planowanie miejsca produktów w wy- branych s.r.; V.: Produkt ( Pojęcie istruktura p.;Cykl życia p.; Wykorzystywanie koncepcji c.ż.p. dla decyzji rynkowych przeds.; Dobór produktów w różnych fazach c.ż. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymen- tu p.; Znak towarowy; Opakowanie p.; Usługi towarzyszą ce sprzedaży dóbr) VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów ( Pojęcie n.p.; Znaczenie innowacji produk- towych; Stadia wprowadzania na rynek n.p.) VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przeds.; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku) VIII.: Dystrybucja ( Istota i miejsce d. w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośre dnicy w kanałach d.; Projektowanie i wybór kanałów d.; Formy współpracy uczestników kanałów d.; Logistyka d.) IX.: Promocja ( P. jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przed.; Reklama Sprzedaż osobista; P.dodatkowa "sales promotion"; Pu- blic relations) X.: Marketingowy system informacji (Po jęcie i rodzaje i.marketnigowej; Struktura marketingo- wego systemu i.; Obszary badań marketingowych; Marke- tingowy proces badawczy) XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces z.m.; Rynek i pole rynkowe przeds.; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przeds.; Misja i rynkowy wize- runek przeds.; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne m.; Organizacja m.; Kontrola m.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej